Έχουν περάσει πια οι ημέρες που η οικολογία και οι επιχειρήσεις συναντιόνταν μόνο για την παραγωγή οργανικών φρούτων και λαχανικών.
Η οικολογική συνείδηση έχει γίνει πλέον γνωστή στον ευρύ επιχειρηματικό κόσμο και συνεχώς χρησιμοποιείται για να προσελκύσει πελάτες.
Έμποροι λιανικής επώνυμων προϊόντων, τεχνολογικοί κολοσσοί και εταιρίες οικονομικών υπηρεσιών υπόσχονται να επενδύσουν στην γρήγορα αναπτυσσόμενη «πράσινη» αγορά.
Μετά από τη βρετανική καμπάνια "We're in this together" που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα οχτώ από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στη Μεγάλη Βρετανία έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για να πολεμήσουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Σκοπός τους είναι να μειώσουν ποσότητες του διοξειδίου του άνθρακα που απελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα από κάθε σπίτι κατά τουλάχιστον 1 τόνο μέσα σε 3 χρόνια – συνολικά 25 εκατομμύρια τόνους.
Παρόλα αυτά η Lisa Taylor, μια αναλύτρια για το moneyfacts.co.uk λέει :
« Το να είναι κάποιος «πράσινος» μπορεί να είναι της μόδας αυτή την εποχή αλλά πολύ περισσότερα πρέπει να γίνουν πριν ο κόσμος αποκτήσει πραγματική οικολογική συνείδηση. Εταιρίες που επενδύουν μερικά από τα τεράστια κέρδη τους σε τέτοιους αξιέπαινους σκοπούς είναι σίγουρα ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Αλλά καθένας που διαλέγει ένα πράσινο προϊόν θα πρέπει συγκρίνει να προτερήματα του με τις οικονομικές επιπτώσεις όπως υπερβολικά ποσοστά και αμοιβές.
Πηγή : reuters.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου